söndag 8 december 2013

Andra advent


Vem är sämst på att blogga? Jag. Det har varit en superjobbig vecka... Hade fem eximinationer!! Helt sinnessjukt. 

I torsdags kom den första snön. Den smälte innan den hann lägga sig men det gjorde inte så mycket för i fredags kom mer snö!! Snön ligger fortfarande kvar och jag hoppas att den inte smälter bort nu. 

I fredags efter skolan tog jag en snöpromenad ensam. Lyssnade på julmusik och funderade. När jag kom hem var jag helt nerkyld så jag bäddade ner mig i sängen och tittade på Love Actually. Antagligen världens mysigaste julfilm. I lördags mötte jag upp en vän och åkte in till stan och köpte de sista julklapparna. 

Har spenderat förmiddagen åt att slå in julklappar och lyssna på julmusik. 
Pappret är köpt på akademibokhandeln. Har fortfarande flera paket kvar men de får vänta tills ikväll för nu ska jag äta lunch! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar