onsdag 20 november 2013

20 November: Ett första inlägg

Välkommen till min julbogg och mitt allra första inlägg! Har länge varit sugen på att starta en julblogg och nu har jag äntligen gjort det. Layouten är ju inte så speciellt spännande men det här med teknologi är inte min grej. Jag föredrar att sticka! Jag bor i Stockholm och mina dagar spenderas på en gymnasieskola. Jag har alltid varit lite av en julgalning, när jag var liten hade jag en pyntad plastgran stående på mitt rum året runt! Nuförtiden brukar jag försöka begränsa mitt julfirande till december, men jag brukar tjuvstarta lite med julmusik redan i augusti. 

I den här bloggen hade jag tänkt att dela med mig av en massa olika julrelaterade saker! Kanske att det blir lite tips, några recensioner och lite om mitt personliga julfirande. Kommer säkert också dela med mig av lite saker som inte är helt julrelaterade. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar