fredag 29 november 2013

Ready set JULKLAPPAR

Idag var jag helt ledig från skolan, istället för att bara vara hemma och sega bestämde jag mig för att verkligen ta vara på dagen! Gick upp tidigt och klockan tio var jag inne i stan, redo för att köpa julklappar. Jag satte på mig mina hörlurar med julmusik på högsta nivå och kastade mig ut i butikerna. Köpte nästan alla julklappar, behöver något mer till min pappa och till min bror men det löser jag någon gång nästa eller nästnästa vecka. Jag köpte mest böcker faktiskt! Älskar själv att få böcker så det blir ofta att jag köper böcker.

När jag kom hem igen lagade jag lunch och tittade på "Mickey's Once Upon a Christmas". Jag vet inte varför men jag är jätteblödig idag så när jag såg den började jag gråta flera gånger!! Nu ska jag plugga lite och ikväll ska jag ta och titta på någon mer julfilm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar