söndag 24 november 2013

En månad

 Nu är det bara en månad kvar till jul, och jag börjar bli riktigt stressad. Har inte fixat någonting ännu. Hade tänkt att jag i år skulle vara klar med klappar, pynt och bak tidigt men det kommer inte hända. Att hitta tid till att köpa julklappar när man går på gymnasiet är helt omöjligt... Nästa helg ska jag i alla fall ta fram adventpyntet och kanske baka lussebullar. Helgen efter det får nog resten av pyntet komma fram. 


I går kväll var jag hemma med mamma. Vi drack glögg, åt fikon och jag stoppade i mig ett par pepparkakor. Det var hur mysigt som helst. Idag ska vi fram mot eftermiddagen åka in till stan och kolla på lite julbelysning och julskyltning. Det ska bli väldigt väldigt mysigt!! Först ska jag bara skriva klart en uppsats...
Invigning NK julskyltning 2010 (källa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar